Saturday, January 29, 2011

si tegar!

gambar ni aku cilok dari sini ..http://www.mdanif.com
salam..

lately ni aku asyik terbaca entry blogger blogger lain yang mahu menjadi blogger tegar..
mula mula aku pikir blogger tegar ni blogger yang kuat ataupun blogger yang ramai pengikut..ala ala blogger yg berpengaruh gitu la..

sehinggalah satu hari ni:


"eh m, apa tu blogger tegar?dia minum pape ke kasi kuat?dasat la blogger ni..."
"loh...blogger tegar tu bukan blogger kuat..tapi blogger yg slalu mengupdate blog dia..hari hari kalau boleh nak 3 entry..pag,i petang, malam..fuh..aku x sampai lagi tahap cmtu.."

aku menggangguk laju laju tanda paham..

so, kalau blogger blogger lain mahu jadi pemblogger yang tegar, apa kata kita jadi hamba Allah yang tegar jugaklah..solat tak tinggal, awal waktu lagi...kalau boleh upgradekan ketegaran anda dengan menambah ibadat ibadat sunat yang lain..

eh, jom jadi hamba Allah yang tegar!

2 comments:

  1. nabila mahabar (n_n)January 30, 2011 at 10:50 AM

    entry ni best weiyh. hehe. mendalam maksud. :)
    Jom3!! Kita jadi hamba Allah yang tegar. (n_n)

    ReplyDelete
  2. heh..trimas la kat owg yg bg maksud blogger tegar tu kat kite..kalau x sampai skang x tau maksud..keh3..

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...