Wednesday, January 12, 2011

remind me ya!

in the name of Allah..

salam everyone..
alhamdullillah, syukur kehadrat ilahi atas usia yang dipinjamkan..
bertambahnya usia bermakna bertambahlah juga tanggungjawab yang perlu digalas atas bahu.ceh!ayat!


tanggungjawab sebagai anak

tanggungjawab sebagai pelajar..

tanggungjawab sebagai pekerja..

tanggungjawab utk berdakwah..

tanggungjawab sebagai isteri..weewiitt!ok!ini gatal..gagaga..

tolong ingatkan aku jika aku alpa dengan nikmat Allah..
tolong ingatkan aku kalau aku leka terhadap urusan dunia..
tolong ingatkan aku jika aku lupa utk bersyukur..
tolong ingatkan aku bilamana engkau nampak aku lagha..
please remind me ya!aku ingin sekali kesyurgaMU ya Allah..




2 comments:

  1. part last tu mantap!!!
    wahahahahaha~~ ;p

    cepat2 cari calon. ke dah ada? ehem3. *wink3*

    ReplyDelete
  2. hahaha..tunggu jek ye..jodoh itu rahsia Allah..

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...