Wednesday, February 2, 2011

menyengih sendiri

salam..

hari ni apa kabar sume?*bajet ramai beno jek yang baca entry aku ni*..
terkebil-kebil sekejap..
sudah dua hari aku berkampung di rumah..almaklumlah, praktikal aku sudah ditamatkan serta merta jumaat lalu..
sadis jugak ya meninggalkan rakan-rakan baru di sana..tetapi setiap pertemuan itu akan berakhir dengan perpisahan..prinsip yang sama juga diaplikasikan pd yang hidup..
setiap yang hidup itu akan merasai mati..

oh ya, aku di rumah sekarang macam sudah rajin la..hihihi..
pagi pagi sudah pegi dapur untuk masak..pasang radio kuat kuat kasi mata aku segar bugar..
bukan pandai masak pun..aku mengharapkan note mak aku yg ditampal kat peti sejuk sebelum mak pegi keje..
hari hari mesti ada note yang melekat kat peti sejuk guna magnet..

*tengah hari nanti jangan lupa suro adik makan*
*nanti sidai baju dalam mesih basuh*

macam budak budak kan?bangun bangun jek suma da tersedia bawah tudung saji..baju da siap basuh..cume perlu disidai sajek..
tapi pagi tadi lain notenye, resipi untuk masak ikan kerapu 3 rasa..
dan diakhiri dengan ucapan gud luck..almaklumlah first time nak masak seqoq-seqoq..

and u know what..i did it!!!!:):):)

"sedap la ko masak yan!"

hihihihi..sekali lagi aku tersengih sendiri..


hihihihi..ala ala camni la aku tersengih..


6 comments:

  1. yes! tahniah!
    pasni nak makan lah.. sedapnya~~~~~~~~

    hee. comel sungguh gambar sengihan itu!

    ReplyDelete
  2. heee..bole2..x sangka gue ada bakat memasak..keh3.

    tapi x leh lawan kamu la..kamu lagi terer dari gue..

    ReplyDelete
  3. nabila mahabar (n_n)February 2, 2011 at 11:19 AM

    waaah!! weiyh, nanti nak juga rasa.
    hehe yummy!!! (n_n)

    p/s: tinggal cari calon je la ni. haha

    ReplyDelete
  4. hahaha..yeah..bule2..

    calon da ade..tinggal nak pinang die jek nih...keh3..

    ReplyDelete
  5. ish. poyosnya. kan dah cakap.. ikhlas no 1, minat pastu bakat!!!! hahahh!

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...