Monday, December 27, 2010

tetiap hari aku rasa bende-bende yang sama berlaku

salam..

tajuk entry da macam satu ayat penuh..dah!x payah la nak tunjuk yang ko bosan sangat kat sini..
cuba berfikir secara waras-waras (secara waras-waras?)..
perlukah engkau rasa camtu sedangkan engkau yang malas untuk bekerja..
ooo ya, ini hanyalah entry bosan-bosan yang aku tak tahu berapa kali aku menguap hari ini..
boleh jadi keluasan mulut aku bertambah setiap kali aku menguap..wohoo!

kak zara!cepat la naik kerja!

seqoq-seqoq kat lab buatkan aku tersengguk-senguk sendirian..sudahnya lab coat yg putih bersih itu aku bentang cantik-cantik di atas lantai..diletakkan beg laptop di bahagian atasnya kemas-kemas..dan apa lagi..masa untuk tidur!hoho..nikmatnya~

5 minit, 10 minit, 30 minit masih tak bangun-bangun..walla!ini la pekerja yang paling cemerlang..baru praktikal sudah pandai tunjuk belang..gagaga..

oo..maaf ya..ini semuanya tidak disengajakan..penat sangat badannye merewang semalam dan kelmarin yang buatkan badan aku sengal-sengal macam kena sengat...

dan ya, saya tidak akan mengulanginya lagi..ya, ini pasti!keh3..


mana ada saya tidur bos, saya pejam mata sekejap jek untuk memikirkan masalah kerja ni.


2 comments:

  1. ha3..xbley blah.siap leh landing lg dlm lab..klakar je ko ni..haih..

    ReplyDelete
  2. hahaha...nak buat cmne..aku mmg ngantuk gile time tu..kalau aku tersedar pun aku leh tido balik..seb baik bos x de..gagaga..

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...