Monday, December 20, 2010

semua bikin aku pusing

ini benar-benar bikin aku pusing

salam...

aneh ya!kenapa banyak-banyak minuman, alkohol juga yg dipilihnya..

ajaib ya!mengapa alkohol itu menjadi air kesukaannya walhal harganya sampai mencecah puluhan ringgit untuk satu botol..

gerun ya!mereka tau air itu boleh memabukkan dan pasti sekali mereka tau banyak impactnya bila dalam keadaan mabuk..tetapi kenapa mereka..........
ahh!!sudahlah...pandai-pandai la mereka nak pikir..

eh, kenapa engkau pula yg perlu beremosional?mereka yg minum..bukan engkau pun..

Islam itu bersaudara bukan?maka, tidak timbullah isu itu kubur engkau bukan kubur aku ataupun itu kubur aku bukan kubur engkau..

selagi mana mereka beragama islam, maka ia merupakan salah satu tanggungjawab kepada saudara islam yang lain.. ya kan?(sila angguk!)

oh ya, sebenarnya aku nak tulis macam mana nak buat alkohol 70% dalam lab..tapi tetibe aku begitu beremosional bila menaip alkohol..keh3..

p/s: camne nak buat alcohol 70%??
'hey beli sajek alcohol 100%, dan ko minum 30% daripada itu, remaining 70% rite?mesti kena pelangkung kang bila aku jawab cmtu...

5 comments:

  1. akak, pesal nak wat alkohol 70%? nak tahu juga... hehehe

    ReplyDelete
  2. heh!ntah..die kate kena blajar gak kat lab chem and instrumental punye lab..
    so need to know all that la..
    and one more thing, alcohol 70% mmg nak kena gune untuk sterilizekan sume bende mase nak buat analisis kat lab microb..
    so once da abes, die nak kite buat sendiri..aiyoyo..tulun2..

    ReplyDelete
  3. oohhhhhhhhhhhhh
    nanti share r mcm mana nak wat.. :D

    ReplyDelete
  4. yup..i will..insyaAllah..
    nanti kite share same2 ok..selalu kan lab assistant yg buat..skang ni kena buat sendiri..

    ReplyDelete
  5. ok! boleh saja! :D
    hei, syoknyaaaa la haiii~~~ ningnongningnong~ :D

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...