Friday, December 24, 2010

sape berani?

As-Salam..

mari kite berteka tekuk..sape-sape yang berani silalah jawab..
sape boleh jawab boleh kawen ngan aku...gagagaga...

1. Dalam banyak- banyak air, air apa yg paling berani?

2. Banyak-banyak binatang...binatang apa keluar haid...?

3. Dlm bnyk2 binatang.... . binatang ape yg bertelur dan beranak..... ?

4.Banyak-banyak sungai, sungai apa yang paling berat?

5. Dlm banyak- banyak pokok, pokok apa yg baik hati?

6. Huruf jawi apa yang ada angin...?

7. Kasut apa yang paling keras??

8. Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar seekor katak. Apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?

cukup la tu untuk hari ini..ni pun sume aku cedok dari membe aku..heh..credit pada dia la ye...aku nak cited nama ko tapi aku takut ia akan menimbulkan kontroversi..


jom berfikir!

p/s: syazana jamaluddin, anda kena jawab sume..SEMUA tau!


3 comments:

  1. sapa syazana jamaluddin????

    hee tak kenal

    nama saya Syazana Jamaludin

    heheheeee

    ReplyDelete
  2. hahhaha..cepat jawab!x kire..kamu kan suke berpikir..silalah..silalah..silalah..

    ReplyDelete
  3. 1. air terjun
    2. kura-kura
    3. siput babi
    4. sungai besi
    5. tak tahu!
    6. tak tahu!
    7. entah lah!
    8. jarum meter

    5/8 = 62.5%

    ok! pass! :D

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...