Sunday, April 10, 2011

menjadi peminat fanatik..*dush!dush!*

salam ceria semua..

weewiitt!cerianya aku di pagi minggu ni..padahal tadi tersengguk-sengguk duk baca buku..tapi bila bukak laptop, dan dan matanye terbukak besar..aneh betul!

sekarang ni aku tengah meroyan dengan 'we got married-goguma couple'..setiap hari duk bukak youtube layan bende alah tu..aisy, ni yang aku tak gemar ni bila da start fanatik...bangun-bangun, layan korea, sebelum tido layan korea, nak pi dapur layan korea, nak pi kelas sumbat telinga dengan lagu korea..abes terbengkalai semua kerja gara-gara cerita korea..

ni dia si goguma couple tu..*dush!dush!*


wake up yan!wake up!jangan duk terpengaruh..

bak kata dalam lirik lagu raihan:
"berhibur tiada salahnya kerana hiburan itu indah, hanya pabila salah memilihnya membuat kita jadi bersalah"

nota buku: kawan-kawan tolong nasihat aku sikit..kasi piat telinga pun takpe..aisy...benci betul tengok keadaan aku camni..


4 comments:

  1. ha3..yan2..nsb ak xmula.kalo x ak pn jd same cm ko..

    ReplyDelete
  2. tu la mila..baik ko hentikan niat nak tengok cite ni sekarang..mampuih semua keje terbengkalai cam aku..

    ReplyDelete
  3. tu la..ak plan nk amik cite best2 dr amal sblm hbs sem ni.he3..utk isi masa yg trsgt lapang lps ni..:)

    ReplyDelete
  4. kannn!aku pun weh..nak kena beli hard disc ni..laptop aku biol kang bila aku save2 banyak2 cite nanti...

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...