Saturday, April 9, 2011

i dunno why..


salam ceria semua..

orang kata kalau kita baca buku sambil menghighlight info-info penting kita senang nak ingat info tu..so, aku pun konon-konon la nak jadi budak pandai..highlight semua info yang aku rasa penting..end upnye lectures notes engkau sudah bertukar warna..da macam kertas lukisan pun ade gak..penuh kaler-kaler..

koleksi highlighter aku hanya untuk satu sem..


nota buku: pehh..aku rase macam aku sedut jek semua dakwat2 highlighter tu..satu sem ada 7 highlighter hanya untuk 4 subjek..walla!

4 comments:

  1. Yan, itu untung Yan guna 1 kaler jer.. akak guna sampai 3 4 kaler.. Mau tak haru nota tu??? kahkahakah... Tp besenye tahan untuk 1 sem.. Why?? Malas bljr agaknye.. huhu~

    ReplyDelete
  2. hahaha...dulu yan suke gune banyak kaler..pastu baca2 da pening kepala..tu yang gune 1 kaler jek skang..

    ReplyDelete
  3. haha..banyak kan?aku pun tak sangka leh banyak cmtu..'budak rajin' la katakan..hihi..

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...