Monday, February 28, 2011

le tour the pangkor..

in the name of Allah..

syukur kehadratMU kerana aku masih mampu untuk menaip entry baru setelah sekian lama blog ni terperap..sem baru sudah bermula tadi..kembali la ke pangkuan wahai semangatku!pulanglah!aku perlukan kamu disaat-saat begini..

sebenarnye aku tak berminat nak cerita pasal sem atau kelas di uni..kita lupakanlah hal-hal tu sekejap..jenuh aku baca kat fesbuk pasal kelas-kelas ni semua..nak termuntah pun ada..

oo ya!sebelum sem baru start, aku pegi pangkor la!aisy..first time kot..macam jakon-jakon pun ada..heeee....lantaklah!

ala-ala rombongan cik kiah.

duyung terdampar..

berbasikal yang konon-konon da sampai 7km..(pdhal 2 km jek pun)

sunset..masyaAllah..sungguh indah ciptaanMU..

oo..yang paling tepi tu nampak macam kanak-kanak x cukup umur lagi jek
..
sampai sekarang aku pelik..nape burung enggang ni banyak beno kat pangkor


4 comments:

  1. Burung tu ada kat tempat snorkelling kan? haha

    ReplyDelete
  2. Seronoknye dpt gi melancong ngan member2.. Time mcm ni elokla gi tenang2kan fikiran.. Nanti dh start bljr balik, stress.. huhu~

    ReplyDelete
  3. acabond: bukan takat kat tempat snorkeling jek..merata tempat kat pangkor tu die ade..

    ReplyDelete
  4. kak najla: betul2!!!mmg pun..at least hilang sikit stress before start belajar..

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...