Monday, February 22, 2010

Nothing

sudah lebey 5 jam aku ngadap blog ni..
k0n0nnye mau tuko template baru..
tapi da dpt tuko ade jek yg x kena..
font berterabur..
komen x leh nak post..
nak edit x leh..
mcm2..
sakit jiwa raga aku tgk bende alah ni..




dari bilik..
bertuko tempat ke ruang tamu..
tapi msh x dpt nak settlekan lagi blog ni..
sudahnye..
gune jek layout lame..
malas da eden nak ngadap lagi..

" nak cantik2 pun watpe, bukan ade owg nak bc pun"
monolog dalaman tetibe bersuara..

betul gak!
dr buang masa kat depan laptop..
bek pi dapur makan..

terdetik seketika..
ape sebenarnye motif aku nak wat blog ni..
nak buang masa saje?
or nak cr publisiti?

emm..
nta la ek..
mungkin time ni aku ngah cuti n x tau nak wat ape..
and maybe afte dis blog nta ke mana..
aku pun nta ke mana nta..


2 comments:

  1. duh..susah gle nak komen blog ko ni..
    finally boleh pon..

    ok la ni yan..
    ak bace tau hari2..
    komen ni..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha..ari2 ea mok?haha..syg ko..blog ko pun ari2 aku bc..

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...