Tuesday, March 15, 2011

kata-kata semangat perlu disematkan kat hati setiap hari

salam...

aku mengharapkan..eh, aku berharap semoga tetiap hari aku akan lebih optimis..bukan apa, semakin lama aku belajar, semakin hilang pulak ilmunya..nak apply kat mana pun aku masih garu-garu kepala..berfikiran negatif kan?

one way aku mengatasi masalah ini adalah dengan main conteng-conteng kat buku, lab manual, lectures notes..kalau boleh kat botol air yang aku teguk tu pun aku nak conteng-conteng...
conteng dengan contengan membina..aku harap dapat bina masalah mental dan fizikal aku yang dah dijajah dengan sikap kemalasan..

come on yan!you can do it!sikit jek lagi..sikit jek lagi..SIKIT JEK LAGI!

nota buku: oo ya..aku nak promote cerita adik-adikku kat rtm1..wohoo!superb beb..rugi woo sapa-sapa tak tengok..rasenye tahap konfiden dorang lagi hebat dari aku..

eh, bukan ini programmnya..

inilah yang 'adik-adikku' tu..mereka bakal generasi yang bakal menjadi pendakwah yang terbaik...insyaAllah..


No comments:

Post a Comment

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...