Wednesday, November 24, 2010

saya da pandai sikit-sikit la!

salam..

hampir 2 taun dapat lesen..tapi hanye sekali jek aku penah bawak kete..
emm..takut-takut masih ade..jgn risau syahriar fadhilah..we're at the same situation ya..
so, sama2 masih didlm proses utk belajar..
disebabkan aku beriya-iya benar nak buat internship di bbu, aku terpakse blaja balik utk bawak kete..
sbbnye da x de spe yg bule anto aku lagi.
almost 4 days aku blajo with along (garang woo)

'main klac!main klac!jgn asyik nak main brek jek!tekan minyak, tekan minyak lagi!dari tadi gear dua jek!"

wooooo!nak suwo aku tergolek agaknye..nak imbang klac pun terkial-kial,,tekan minyak suwo speed?mak aii..menggigil!

lain plak bile blaja ngan angah,

"rlek yan, rlek..x yah bawak laju2..ko masih baru."

ha sudah!suro bawak slow2 lak..adey..mmt ni mmg cool sikit..tapi aku rase kalau blaja ngan die kompem lambat aku nak pandai..marah pun tidak..ape pun tidak..emmm...


pokoknya, jangan takut untuk belajar..x kire garang atau lembutnya cikgu anda


so, bile da pandai sikit2 bwk kete, kena lak test wit my mum since die mmg toke beso kalau nak kasi approval bwk kete..tang ni mmg aku lemah bile kena test ngan mak aku..bukan ape, takut termati enjin kat ats bukit je..pastu mak aku kompem bersuara ...lagi la gabra..

tapi semalam, aku bwk kete ngan mak aku..n u know what mak aku bercerite jek kat sebelah..nampak gaya cam da dpt approval jek..yes!haha..

'sok leh antar adik pi sekolah la ye!'


p/s: Oh no!not now la mak..sbb pagi-pagi kete mesti banyak kan..
nampak sgt aku masih takut-takut..wuuu.


No comments:

Post a Comment

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...