Monday, November 22, 2010

khas buatmu sahabat!

salam..

dear farah aka mok!

masih ingtkah engkau ketika di maktab..aku duduk di depan mu..mate bertentang mate..tapi lidah x pernah kelu untuk berkate-kate..pot pet pot pet jek sentiasa..x pe..aku suke...sbb aku tau ko mmg suke bercakap kan?


masih ingatkan engkau tiap2 ari isnin..ko dan aku ligat sekali nak pakai blazer..dan dlm waktu yg same ade jek suara2 yang kurang sedap utk didengar...tapi aku dulik ape.ko pun ape kisah sbb bukan dowg yang basuhkan baju kite kan?so kite biarkan sajek suara2 tu berkata smpai dowg penat utk berkata lagi..kite sambung lagi pot pet pot pet dalam kelas cam bese..itu mmg rutin harian kite kan?


masih ingtkah engkau apabila loceng berbunyi menandakan sesi pembelajaran dgn pengajaran tamat?engkau dan aku saling berkejar-kejaran pergi ke DS..eh, aku rase aku x main kejar2 kot..aku cool jek berjalan menuju ke DS...aku rase watak ko sowg jek kali ni pergi DS ngan berkobar2..dan bila aku sampai DS ko mesti sudah terpacak kat depan mak cik DS mintak lauk..hahaha..aku nak gak main lari2 pi DS tapi disebbkan nani ni sgt la sopan dan bertatasusila, aku sorokkan keinginannku itu..(selalu berlari-larian ari jumaat kot, sbb laki takde..hahaha)..


masih ingatkah engkau pada setiap waktu prep petang dan malam?telinga kite mesti disumbat ngan earfon kerana engkau dan aku bertudung ..suatu kelebihan bukan?tapi bukan kite ber2 jek dgr radio, rupenye ramai lagi yg join de club..dan masih aku ingt lagi satu-satunye radio menjadi kegemaran ramai ketika itu, "radio muzik anda!"..motto radio tu agaknye...bila lagu 'kembali senyum atau pun lagu my heart" masing-masing menyanyi dgn suara dalam (cam sayu-sayu gitu)..tapi bile dikombinekan suaranye satu kelas, sumpah mmg kelakar!kuat dgn suara soprano sume..nak2 si shidon!tapi x pe..aku suke sgt time tu...


masih ingatkah engkau ketika aku dan ko berselisih faham?aku x ingt sbb ape kite leh bergaduh..dan agak janggal di situ sbb kat kelas da hilang geng utk pot pet pot pet bersame..hilang nye semangat mate bertentang mate bersame..hilangnye semangat nak bertepuk tampar bersama..aku rase cam da ilang kawan da..tapi aku malu nak mtk maap ngan engkau..dan engkau pun biorkan sajek kite begitu..mungkin kerana kite ni ego agaknye..dan akhirnye engkau yang memulakan langkah pertama bila mane engkau pergi ke bilikku menghantar sekeping kad raya dan terselit di didalamnye kata2 yang membuatkan aku terharu time tu..aku suke!aku senyum!aku terharu!


masih ingatkah engkau bila waktu malam lepas prep?aku mesti singgah di bilik engkau sebelum balik ke bilik ..kerana ape?kerana aku suke curi air masak dalam jug tu.pastu ko bising sbb aku x reti amek sendiri kat DS..tapi aku dulik ape..aku tau engkau marah2 sayang kat aku..aku relakan sajek..and u kno wat, now i use the jug (exactly like what u're did before) on my table..so that i'll remember u olwez..


dan aku rase banyak jek nak cite lagi kat notes ni..tapi aku da penat menaip..cukup la sekadar engkau tau aku syg2 ko sangat2...rindu ngan ko la mok!nak buat note untk nani gak tapi aku tau die jarang bukak facebook..so, note ni khas untuk kamu ya..


dan kepada hadri nadzlan, even though i'm not really know u but i believe in u..jaga farah azreen sebaik yg mungkin..klu die nanges kang aku sekeh pale ko sampai botak..


penat la bebel sowg2...last but not least, kalau kawen nanti jemput aku .. aku nak peluk ko puas2 malam tu..sbb aku tau lepas ni owg lain yg akan peluk ko..


akhir kate..salam...


ni la bukti ko ngan aku suke pot pet..eh, bukan aku..hanye ko yg suke pot pet..hahaha.

2 comments:

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...