Saturday, July 24, 2010

kuatkan la hati ini..

Dgn nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang..

still in holiday mood even almost one week i left my hometown..
first day in Monash..rase cam nak termuntah dengar lectr bercakap tentang genomes...
DNA segala bagai..plant yang perlu dibiotekkan.. microb di sekeliling kite.huh!
bule x first day itu kite rilek2 lagi..x yah nak blajar dulu..
buat sesi suai kenal cm kat sekolah rendah ke..baru la best sikit nak dtg kelas..
ini tidak...fes day sudah disajikan ngan pelbagai bahan2 bacaan yang mmg belum tentu masuk kat sereberum aku tau..

pi lect ngan sebatang kara tanpa lecture notes disisi..
mmg kompemla aku susah nak tumpukan perhatian bile lectr notes x de..
mcm2 dugaan time belajar nak2 mengantuk..
rase nye cm syok jek setan2 ni senggayut kat mate ni hah..
klu bule ukur tangannye mesti da pnjang cam monyet..
hipotalamus pule memainkan peranannye..
rembes hormon sane sini buatkan aku x senang duduk.
perut berkeroncong mintak diisi..kepale da menerawang berada di cafe menjamah nasi lemak..


mungkin perlakuan ku seperti ini..dan mungkin juga tidak


kuatkan la hati ini ya Allah..
semakin lame aku sudah semakin malas utk belajar..


3 comments:

  1. aku pun ada masanya mmg mls gila nk blaja..mgkin sbb dah tua. takpe tarik napas dlm2 tp jgn kentut. jln2 jap.. barula smbg blaja

    ReplyDelete
  2. same la kte.cmne nk survive ni..hu3

    ReplyDelete
  3. acap: haha..hang mmg la acap..suke beno buat lawak..dun wory aku x keluarkan gas toxic dihadapn orang ramai..haha..ngah kumpul semangat utk blajo nih..

    milah: x pe2..kite boleh!kuatkan hati milah..

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...