Wednesday, July 21, 2010

aku malas!

tagged ni aku x penah buat pun..sebab aku malas!..dan x terfikir aku nak wat pun..sbb aku malas!..
tapi disebabkan aku tersinggah di blog sowg ni..aku dicabar utk membuatnye..ok..akan ku buktikan keupayaanku ini..khas untuk kamu ya anak pak mamat..

Syarat 1 :

mesti menggunakan huruf pertama dari blog anda

B untuk Buku untuk si dia..eh..buku atas kotak petak la..


Syarat 2 :

jawapan x boleh berulang


1. nama anda

nama aku mane ade huruf B..binti bole x?included gak binti tu dlm ic..


2. perkataan 4 huruf

Bola...(bola-bola api)


3. nama budak lelaki.

B???emm..bad..badrul..badrullah...bule?


4. nama budak perempuan

Bienda..anak sheeda dangdut..tapi die da anak dara..bukan budak lagi..


5. pekerjaan

Belajar..sy masih belajar lagi..


6. warna

Black!..aka penyanyi pujaan si pan..


7. sesuatu yang anda pakai baju di luar dan di dalam

Baju la..luar dalam mmg kena pakai baju pun kan?


8. makanan

Big apple..nyummy3


9. sesuatu yang boleh dijumpai di tandas

Berus tandas..mmg wajib ade la kan?..kang klu x pasal2 bau pekung melekat kang..


10. tempat

Belakang umah..sbb umahku syurgaku


11. alasan bila terlewat

Blah la..suke ati la mau lambat..bebel jek tau..


12. sesuatu yang anda jeritkan

Boooo!


13. tajuk filem

Baby's Day OUt..cite korea ni rasenye..


14. minuman

Bandung..sirap bandung bule..milo bandung pun bule..cincau bandung pun ok gak..


15. kumpulan muzik

Bunkface..indieband mane nta..


16. haiwan

Beruk!ok kan?


17. nama jalan

Bengkang bengkok..maaf..jalan ini sudah ditutup..


18. jenis kereta

BMW..


p/s: khas utk pan..oret kan jwpn aku..berjaya la beb aku wat..woohoo!

jgn suro aku wat lagi sbb aku malas...

No comments:

Post a Comment

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...