Sunday, February 24, 2013

over a year

salam..

compilations of the pictures throughout the year..


kat sinilah darah darah tu aku kerjakan sampai sakit pinggang..lepas ni nak suro bos tukar kerusi ke kerusi yg boleh urut2 tu 


tu tu..penuh syringe kat atas meja..


 sebenarnya aku banyak termenung dari buat keje..nah!ini buktinya..



she's look like very concentrate doing her work..but its not applicable at all times.=P

lab coat tu aku guna time sejuk jek..kalau letak kat kerusi maknanya aku panas la tu


bukan kat sekolah jek ada whiteboard..kat tempat kerja pun ada jugak..tapi marker selalu jek kering..ceh!


meja untuk mengumpat..keh3


aku tak suka nak lrt..benci..ramai orang..semua muka mesti nak stress


penuh nota nota cinta..tapi sikit pun aku tak amek peduli


ni tempat letak ubat gigi..kenapa ada kat lab, aku pun tak tau..

octo!kalau stress sila pandang dia..nanti ko pun akan senyum sama..percayalah!


1 da pindah..tinggal lagi 6 orang..lepas ni 5 orang, 4, 3, 2, 1..keh3

notabuku: da setahun 2 bulan..bila aku nak balik johor bahru ni?




6 comments:

  1. wah mcm canggih je laminar org tu...klh mkml akak tau =)

    ReplyDelete
  2. hahaha..sama jek la kak laminar flow kita

    ReplyDelete
  3. emm..macam ada hint je kat whiteboard tu..untuk aku ke?

    ReplyDelete
  4. eh?ko nak ke?amek la..ada banyak nombor kat situ.
    kalau nak no awek2 lain pun boleh jugak..:P

    ReplyDelete
  5. okay takpelah kalau macam tu..tak jadi

    ReplyDelete
  6. cam cun je aweks2 semua..leh kenal ngan awak x? awak yg mane satu ekh?

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...