Thursday, October 18, 2012

Megi

salam,

eh, terlangkah satu bulan la!sebenarnya niat di hati nak buat satu bulan satu entry..
tapi takpelah, tak tercapai matlamat diri tu..lagipun bukan ada orang nak kisah pun..=D
bulan ni nak cerita pasal makan megi hari hari dekat lab..
isy, kesian sangat da perut aku ni..asal lapar jek mesti nak menelan megi.
bukan apa, banyak sangat stok megi cup kat sini..
dorang ni rajin benor beli megi buat stok kat pantry..sabar jek la~
beli la spageti ke, bubur ke, kepsi ke, barulah rasa riang hati ni..

ada orang pesan jangan selalu makan megi, bukan sorang dua orang..tapi berorang orang da pesan benda yang sama..tapi entah..lapar sangat waktu keje..nak keluar makan, busy bukan main..
samples hari hari macam nak suro aku tidur kat lab jek..banyak betul orang beranak tahun ni..
ye la, bak kata bos aku, orang2 cina nak sangat lahirkan anak tahun naga..nah!padahnya lab aku penuh dengan darah hari2..

mungkin gambar shaheizy sam tu membuatkan aku lebih tertarik nak makan megi selalu..harap pihak mamee dapat menukarkannya dengan gambar yang lain..T_T


notabuku: minggu depan aku balik jb lagi..yeah!=D




3 comments:

  1. lame dh xbace crite psl ko.he3..aku pn kadang2 je bukak blog..mmg busy sgt tu smpai mkn pn maggi je.tp kan dlm byk2 mknn maggi ni la yg plg senang dpt n plg senang nk buat.yg plg special psl maggi ni tekak dpt terima.he3..

    ReplyDelete
  2. trase nk mkn maggi lak lps komen entri ni..:)

    ReplyDelete
  3. kannnn!aku pun mila!sampai jadi kesian kat perut aku..:(.

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...