Tuesday, May 17, 2011

jodoh :)


salam bahagia semua..

"Jangan contact saya kalau rasa belum sampai masa untuk kawin. Kalau dah sedia, baru cari saya semula."

comel betul mesej kat atas ni..ayat ni aku amek kat blog ni sarahshukor.com..seorang doktor muslimah yang sangat cantik.. *Allahuakbar, sangat beruntung suami dia*

nota buku: sangat suka dengan kata-kata sahabat monash, "jodoh itu rahsia Allah"..so, jangan tanya saya bila saya akan bertemu dengan jodoh..kang ada yang kena cepuk kang..


2 comments:

  1. actually jodoh itu rahsia Allah dikatakan oleh Aisyah dalam ayat2 cinta :D

    hari tu saya lupa :)

    sudah ingat sekarang ;)

    selamat bercuti! *cuti kerrrr??? hehehe*

    ReplyDelete
  2. hahaha..ye ke?takpe2..kite tetap akan ingat syaza yang ckp...sbb keluar dari mulut kamu..tak kisah la quote dari sape2..pun..hihihi..

    selamat bercuti gak..dikire cuti gak sbb tak yah pi monash..:P

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...