Wednesday, October 13, 2010

mini jurnal wat aku tergolek sama


Dgn nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang..

Alhamdullillah..only one report left need to submit for nex wik..
disuro buat report ala2 mini jurnal tapi muka suratnye cam da bule karang sebuah novel cinta..
memikirkan tajuk ala2 mini jurnal ini pun sudah makan mase berjam2 lamenye..
kalau buat cengkodok goreng agak2 nye dah hadam da..x pun bule jadi da dikumuhkan balik..
hanye tinggal less than one week utk siapkan segala2 nye..
nak compilekan 6 weeks results..oh!ini sgt memeningkan..
nak susun flow ala2 mini jurnal ini pun agak menstresskan..
nak calculate ape bnde alah itu pun aku terkial2..apetah lagi nak menulis beribu2 ayat yg mungkin aku paham dan mungkin juga aku x phm ape yg aku nak buat..
yg penting mini jurnal ini perlu disiapkan dgn segera...

mini jurnal~mini jurnal~mini jurnal~mini jurnal~ulang byk2 sampai tergolek..
name da comel da..agak2 klu aku siapkan jurnal ni aku bule jd comel x?


eh, nape bands aku byk pelik..


btw..lagu2 wali band best la..AKU CINTA ALLAH..YA ALLAH..like3..


No comments:

Post a Comment

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...