Saturday, September 11, 2010

3.05pm

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang...

3.05pm = lapoo weh..lunch x lagi..bru jek lepas siap wat intro for the report..almost 5 hours nak siapkan intro sajek?fuh...punye la senget otak aku skang nak berpikir..
lagi2 mase ari raye..n saat n ketika ini, aku seqoq2 di rumah walhal yg lain sume sedang sibuk berhari raye..megi?fast food?mak balik la cepat!tapau uma dowg ape yg patut..

'x pe la..duk uma sajek buat keje..nanti balik penat.. trs tido..keje x wat kang..'
'OK mak!'

berkorban ape sajek..bule x aku gune istilah ni utk keadaan aku skang.?
ape ingt nak berkorban utk pakwe jek ke?
utk lab report yg tercinta pun bule gak rite..
lebey baik dr berkorban dari pakwe yg belum tentu jodoh kite..
aik!sudah lari tajuk ni..

x pe la..semalam sudah puas berhari raye bukan?(ayat sedapkan ati)
hari ini, jom siapkan keje sekolah..
nanti x siap x de markah, klu x de markah , the probability nak repeat sem tu sgt tinggi,
n bile da kena repeat sem, then duit nak bayor fee pun terbang melayang..
mara lak senyapkan diri dan menganggap itu masalah kowg tau!
dan juga drag mase pulak, makin lame lak menetap kat monash tu,
n makin lambat la aku nak kawen..ye tak!(poyo x leh bla)

oh cak!

its a purple day

sedondon bersama mereka

sesi mengumpul duit raya

pose again ya!

selamat hari raya aidilfitri dari kami warga keluarga mas ahmad..



2 comments:

  1. cmne nk follow ko ni yan???cantek sgt blog ko ni..aku xjmp butang follow..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..loh!x de ke button follow kat situ?
    yan bukak ade jek..
    x pe..cube lagi..jgn putus asa ya!

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...