Tuesday, June 1, 2010

ok!ngantuk sgt nihh..


disebbkan mnggu ni study week..
aku rase probability nak tido siang adelah sgt2 tinggi..
mane x nye bace 10 minit sajek mate da berlip lap lip lap..
menandakan otak aku da x mau terima lagi..
tapi takkn setiap 10 minit aku mau tido?
isy..kalah beruang yg berhibernate setiap kali musim sejuk...
nak bukak facebook, ati sudah tawar da..
x tau nak buat ape..
dibiarkan sajek begitu..sekadar melihat komen2 member..status mereka yg selalu diupdate..
membuatkan aku pun terupdate la ngan berita2 dowg..
so one way nak ilang ngantuk aku adalah dgn meng'log' in blog..
melihat membe2 punye luahan, cerita, atau ilmu2 agama yg sekarang ini mmg susah kite nak dpt bile di uni2 ataupun di kolej..

so, blog yg aku slalu kunjung n suke bace adelah blog:

* 'kereta mayat"
aku suke cara penulisan die yg sempoi tapi memberi mksud yg sgt tinggi..
kdg2 wat aku terpikir bnde yg aku x pernah nak berpikir..
n membuatkan aku lebey berpikir bile nak wat sesuatu bnde yg nmpk remeh tapi impak nye sgt beso..

*jotter
aku x knl sape die ni..tapi aku suke bace blog die..gaye tulis mcm sowg pompuan..tapi bile tgk owg laki..tapi bukan nak ckp pompuan tulis lebey bgs..cumenye jrg aku tgk laki yg suke gune ayat tinggi2 ni..kdg2 aku terpakse nak tgk kamus ataupun google mase bace blog ni..walhal aku pun x tau ape yg aku google kan..

*hajar
yg ni mem baik aku..suke bace bile die update blog die..at least aku tau la ape yg skang die tgh wat sbb kami jrg bermsg..tapi bile balik uma wajib jumpe..ye hajar!kite wajib jumpe tau..blog die mmg sempoi n penulisannye bersahaja..i like!

*acab
yg ni one of my frens since sekolah rendah lagi..ayat die lebey kurang si jotter ni la..tapi rasenye bile bace blog ko cab watkan aku tersengih sowg2..nape aku sengih pun aku x tau..maybe ayat ko power sgt kot..suke beno bermain ngan ayat..aku jadi pening nak bace tau!

*iman danish
x silapnye die ni membe sek agama dulu.x knl sgt tapi kenal la mukenye sikit2..blog die more to islamik skt..so ruhiyyah aku pun terisi la dgn membace ilmu2 islamik ni..ye la kite asyik pikir perut kite sajek mau makan sedangkan ruhiyyah kite pun kelaparan tanpa diisi..

*mila & sya
yg ni kompem aku suke blog kowg..kwn2 seperjuangan aku di monash..perit, manis, suke n duke di monash yg mostly nak buat students termuntah mengadap lab report, terberak mengadap eseimen yg bertimbun2, nak pengsan jwb mase final..itulah monash..

*epy
my housemt yg bru jek abes final mufy..blog die mmg best..islamik n byk ilmu yg aku dpt thru her blog..mude dari aku tapi penulisan nye mantap..membuatkan tahap kejelesan aku terhadap beliau sgt tinggi..

n byk lagi la..nak tulis sume da x larat..jap lagi ade revision class for biochem..cet!semalam pi x de plak..bazir tenaga jek pi monash pagi2..

2 comments:

  1. ko tak habis exam lg eh yan? all da best! haha aku last paper esok tp mcm ada peti ais atas kepala

    ReplyDelete
  2. klu ko mcm da rase ade peti ais ats pale..
    aku apetah lagi..
    klu x de tengkorak pale aku rase mmg da lame da pecah..
    btw..
    thx acabond!

    ReplyDelete

anda terpilih untuk memilih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...